Personlig trener utdannelse

Fred Koch og Proteinfabrikken tilbyr sammen sertifiseringskurs for Personlig Trener i Norge.

Interessert? click her
Les annonsen i høyre kolonne eller send en epost til: fred.koch@getmail.no

Fred's resume: click her

Hvis du vil se noen øvelser, se Treningsekspertens bibliotek.
____________________________________________


28 oktober 2007

Tudor in Norway



Jeg ble nettopp ferdig med, på hva jeg må si har vært de mest spennende ukene i mitt liv. Som student av Bompa og en lærer med hans materiale klarer jeg ikke forklare hvor spennende det var å tilbringe en uke med han i Sverige og Norge. Det er kun når man kan tilbringe så lang tid med en trener som Tudor, man virkelig kan verdsette hvor avanserte hans ideer er og hvor mye sports verden har å lære. Nå har jeg blogg materiale for flere år fremover.
Tudor fikk også endelig møte Gro-Marit med hennes gull medalje og gav en fin forelesning for studentene på UiA.


In english:
I just finished , what I must say was one of the most exciting weeks of my life. As a student of Bompa and a teacher of his material I cannot even begin to explain how great it was to spend a week with him in Sweden and Norway. Only when you can spend long periods of time with a trainer like Tudor can you really appreciate how advanced his ideas are and how much the sports world has to learn. I have enough blog material now for years to come.
Tudor finally got to meet Gro-Marit with her gold medal and gave a great talk to the students at UIA.

Ingen kommentarer: