Personlig trener utdannelse

Fred Koch og Proteinfabrikken tilbyr sammen sertifiseringskurs for Personlig Trener i Norge.

Interessert? click her
Les annonsen i høyre kolonne eller send en epost til: fred.koch@getmail.no

Fred's resume: click her

Hvis du vil se noen øvelser, se Treningsekspertens bibliotek.
____________________________________________


14 oktober 2007

Michael and Thomas Story Part 2


Siste nytt:
M og T historien fortsetter på websport24.com. Her kan du finne basis programmet jeg bruker når jeg setter folk i gang med treningen med et 5-6 dagers program. Siden kroppsbyggere her i Norge ikke er vandt med å trene hver kroppsdel 2 ganger i uken, starter jeg med dette programmet med basis bevegelser. Thomas var inne på kontoret mitt tidligere i uken og vi satt opp hans program for neste år. Nå som han er komfortabel og trygg på at det er mulig å øke i vekt, fokuserer vi neste år på bedre mage og større bryst. Jeg kommer til å snakke om dette i fremtiden.

Trenger du disse øvelsene eller noen annen informasjon vedrørende dette, skriv til meg.

2. Jeg drar til Sverige denne uken for å gi et seminar sammen med Tudor. Er tilbake neste uke for å gjøre det samme i UiA i Kristiansand onsdag 24 oktober. Alle er velkomne.


In english:

Latest news
The M and T story is continuing on websport24.com. Here you will find the basic program I am using to start people training on 5 to 6 day programs. Since most bodybuilders here in Norway are not use to training each bodypart 2xs a week, thus I must stat this program from the basic movements. Thomas was in my office the other day and we are setting up his program for next year. Now, after he is comfortable in the fact it is possible to gain weight, this years program will focus on better abs and a larger chest. I will talk about this in the future.

If you need these exercises or any of the information in english, just drop me a note.

2. I am off to Sweden this week to give a seminar with Tudor. Then back next week for a seminar at UIA in Kristiansand on Wednesday Oct. 24th. All are welcome.

1 kommentar:

Frank sa...

This looks great!

See you soon,

Best regards

Frank