Personlig trener utdannelse

Fred Koch og Proteinfabrikken tilbyr sammen sertifiseringskurs for Personlig Trener i Norge.

Interessert? click her
Les annonsen i høyre kolonne eller send en epost til: fred.koch@getmail.no

Fred's resume: click her

Hvis du vil se noen øvelser, se Treningsekspertens bibliotek.
____________________________________________


04 oktober 2007


I min siste post skrev jeg om at Dr. Tudor Bompa kom til Norge. Det ser ut som om ting blir bedre og bedre. Som nevnt tidligere, når Tudor startet TBI, Tudor Bompa Institute, spurte han meg om å være direktør for Skandinavia. Jeg godtok selvsagt uten å blinke og har arbeidet i 2 år for å få alt organisert, få materiellet oversatt og forsøkt å funnet det perfekte systemet som passer her i Norge og resten av Skandinavia. Nå er jeg endelig i mål og starter i januar det første senteret i Norge for sertifisering. Jeg har et sted å undervise og et vektrom å demonstrere i. Kursene vil primært foregå i helgene og over internett.

Klassene vil starte i januar 2008. For mer informasjon send meg en epost til musclecoach1@gmail.com


In english:

In my last blog I wrote about the visit of Dr. Tudor Bompa to Norway. Things seem to be getting better and better. As I have said before when Tudor began TBI, Tudor Bompa Institute, he asked me to be the Director in Scandinavia. Of course I accepted immediately and have been working for 2 years now to get organized, get the material translated and try to perfect how the system will be done here in Norway and the rest of Scandinavia. Well, I am finally ready. Starting in January I will open the first actual center for certification in Norway. I will have a place to teach and a weight room to teach in. The courses will run on weekends and through the internet.

Classes will start in January 2008. For more information drop me a line at musclecoach1@gmail.com

Ingen kommentarer: