Personlig trener utdannelse

Fred Koch og Proteinfabrikken tilbyr sammen sertifiseringskurs for Personlig Trener i Norge.

Interessert? click her
Les annonsen i høyre kolonne eller send en epost til: fred.koch@getmail.no

Fred's resume: click her

Hvis du vil se noen øvelser, se Treningsekspertens bibliotek.
____________________________________________


16 september 2007

Michael and Thomas Story Part 1


Når jeg leser bodybuilding magasiner hvor trenere lover alle disse nye og raske måtene å øke i vekt på må jeg rett og slett le. Er det noen hemmeligheter du burde vite om? Ja, de lyver i historie. De gamle måtene virker hver gang. De neste ukene skal jeg vise dere hvordan to unge kroppsbyggere økte med 30 kilo på 9 måneder (helt uten sterioder).

Les mer her

In english:
As I watch the bodybuilding magazines and trainers promising all these new quick ways to gain weight I have to laugh. Is there some secrets that you should know about? Yes, They lie in history. The old ways work every time. In the following weeks I will show you how two young bodybuilders gained 30 kilos in 9 months (yes,without drugs).

Read more here

5 kommentarer:

Anonym sa...

dumeste jeg har hørt noen gang

Anonym sa...

Så har du sikkert ikke så mye kunnskap anngående kosthold og trening, Anonym:)

Anonym sa...

Så har du sikkert ikke så mye kunnskap anngående kosthold og trening, Anonym:)

Anonym sa...

Du skriver at Arnold og gjengen kunne vokse seg store uten å bruke doping. Hva i all verden skal det bety? Du har skrevet for et byggerblad i en årrekke og har ikke en gang fått med deg at Arnold juicet? Her er det ikke snakk om spekulasjon (selv om jeg er sikker på at alle byggere på det nivået doper seg), Arnold har selv innrømmet steroidebruk.

At det lønner seg å trøkke i seg mest mulig mat høres fullstendig idiotisk. I løpet av 9 måneder tipper jeg at jeg i så fall ville gått opp 35-40kg. Det aller meste ville vært fett. Meningsløst...

Anonym sa...

Det kommer jo såklart ann på hvilken alder man har og hvordan man ser ut fra før av. Hvis man ser på disse to guttene var de radmagre - syltynne før de plutselig begynte å hive innpå mat i mangder av det en topptrent strongman spiser. jeg kjenner Thomas godt og vet at han flere ganger spiste til han spøy. De kombinerte dette med beinhard og seriøs trening 6 ganger i uka. klart dette hadde gått litt til hode på gutten, men han hadde et mål. Vet at han aldri kunne vurdert å ty til doping. Oppskriften er ganske enkel, men hvorfor skal alle være så negative når noen lykkes?
Sjalusi er den største form for smiger!!